pleased

jeez. vilken lång helg! svårt att hålla reda på dagarna vid långhelger. har iah haft bästa helgen på länge!

i torsdags firade jag valborg hemma hos sofia & oskar, hade hur trevligt som helst! vi grillade och hade det mysigt, sen blev det utgång. i fredags hade jag egentligen bara tänkt vara hemma, satt fortfarande i pyjamas vid 7 tiden när linda frågade om jag ville hänga med till sara och sedan gå ut. sure sure, why not? så det blev utgång och det var ju kul. gårdagen spenderade jag med fredrik & camilla. det var en sådan underbar vårdag och jag hade världens bästa sällskap. vi åt glass och bara njöt av värmen. jag och fredrik gick hem till honom sen och lagade mat och flumma runt. vilken kanon helg! jag har t o m fått lite färg i ansiktet. awsome..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0