iheart

hejhej. nu har jag varit sådär dåligt på att uppdatera IGEN! jag är helt enkelt inte den där superbloggaren som jag önskar att jag va. oh well.

jag har haft en väldigt kul & mysig helg. i fredags gick jag & linda hem till sofia (som hade OF=oskarfritt :p). tanken var ju att vi bara skulle ta det lungt och kanske ta ett glas vin eller två, men 2 glas blir så lätt 3 glas och 3 glas blir så lätt ännu fler glas ;) björn & en emelie kom lite senare och tyckte att vi skulle hänga med till mobergs och det tycker vi lät roligare än att stanna hemma så på mobergs hamnade vi. har inte varit där på jätte länge och för 1:a gången på väldigt länge hade jag faktiskt riktigt kul där. det var inte alls mycket folk där med vi hade kul ändå. träffade anton & david som var söta i sina sjömansmössor ;D va på efterfest hos anton i typ 5 min sen gick vi hem och sov hos sofia, jag och sofia skedade, jag snodde allt täcke från sofia i sömnen .. busigt.

vaknade relativt tidigt på lördagen och var bra sega, men alla hade planer på olika håll och var tvugna att gå upp, frivilligt eller ej. jag hade stämt träffa med fredrik, gick hem och fräschade upp mig och vilade lite en stund innan. vi bakade chokladkaka (sk. chokladorgasm), som dessvärre inte blev särskilt lyckad men ätbar! sen gick vi hem till fredrik och kollade på eurovision. tack för stödet igår europa! now you will have to pay. sverige totalfloppade, tack vare det nya försämrade numret skulle jag tro. norge vann .. hmpf. hyfsad låt men bara 12:or? så bra var den inte. oh well, life's gotta move on. lite purjolök på det och livet leker igen.

senare ska jag möta upp linda och ta en joggingrunda. vi arbetar på att bli hurtbullar nu! wish me luck. jag ska lägga upp bilder från både denna helg och förra helgen senare! lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0