hit me baby one more time

jag hade verkligen jätte kul igår. jag njöt av att vara i goda vänners sällskap. alla såg fantastiska ut i sina white trash outfits! mina vänner är snygga hur trashiga dom än är ;) jag fick en drös med coola presenter som jag tackar så mycket för. the downside med party är att städa efteråt. att slita med sopor i denna värme är inte nice, men men. nu kommer de flesta bilderna som jag tog igår, det blev en hel del faktiskt.

camilla kom lite tidigare och softade hos mig








lina är den snyggaste morsan bland husvagnskvarteren


fredrik hade den äkta hillbilly andan


fredrik & hans sugar simone kollar i familjealbumet


sofia .. jag menar britney spears


inget kalas utan tårta!






sen kom det här gänget från grannbyn




evelina var tvungen att dra för hon skulle jobba natt, stackarn!


felicia hade "gått in i en dörr"








byns homewrecker hittade till festen




david hotade att strypa mitt ofödda barn med ett hundkoppel


linnéa snodde åskans halsband


min hund åskan


vi tänkte att första fyllan bör ske i vuxnas sällskap


emil, felicia & jandré


anton!


sugar simone




papparzzi's jagar britney


jag var höggravid för en kväll vilket var kul






camilla var trött imorse.


min frilla var keff men annars mådde jag bra imorse






Kommentarer
Postat av: Milea

Haha ;) det var verkligen en superkväll igår! Tackar så jättemycket, gumman :)

2009-05-31 @ 22:37:58
URL: http://mileas.blogg.se/
Postat av: Simone

Nämeen.. Haha jag hadde riktigt roligt :) E de ok om jag tar en eller två bilder?



2009-06-01 @ 13:41:03
URL: http://solfaradis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0