helgen i hallsberg

har haft en mysig helg hos lina & co i hallsberg. i fredags tog vi det lungt hemma och firade linas födelsedag lite, drack lite vin & spelade singstar! blev väckta tidigt på lördagsmorgonen av barnen, halv 8! va bara uppe en stund sen slocknade jag och lina i skedställning :) haha. vi behövde den extra sömnen för att orka med lördagen. stefans pappa kom och hämtade barnen på eftermiddagen, vi beställde då hem lite pizza och började göra oss i ordning medans vi inväntade de andra gästerna. rockabilly var kvällens tema! visar bilder senare. det var en kul fest, men det kanske blev ett glas (eller två) för mkt. söndagen var seg. 6 st bakfulla lirare. barnen kom hem tidigt och slängde sig över leksaksgitarren, det sved lite i våra huvuden då. jag & nicklas åkte hem tidigt igårkväll, tågresan hem kändes som en evighet. det var så skönt att komma hem! saknade tystnad och min egna säng. sov lääänge idag och har bara strosat runt i pyjamasen idag. tar igen mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0