dollface

helgen var väldigt rolig. jag har haft en del lyckade helger den senaste tiden, me likey. denna helg har bestått av party party och lite mer party. i fredags så festade jag med lina & co vilket var nice. när jag vaknade i lördags så blev jag rejält överkörd av bakfylletåget! fyfan alltså. jag blir nästan aldrig bakis men i lördags .. då mådde jag INTE bra. men jag hade ju lovat sofia att följa med på födelsedagsfest så det var bara att rycka upp sig. jag mådde faktiskt betydligt bättre när jag kom hem till sofia. kanske är kompisar det bästa botemedlet mot bakfylla? lördagen blev iaf väldigt lyckad. va hem till mårten som fyllde 23, sen blev det teatern. där splittrades sällskapet lite men jag hade det ganska bra ändå. jag kan ju säga såhär. att jag är riktigt bra på att sätta mig i obekväma situationer. och det kan jag ju tycka är lite jobbigt, men det kanske känns lite värt det den här gången.

igår fyllde brollan år, firade honom lite sen spenderade jag dagen med pihlen. planerade lite inför lördagen! jag fyller ju år snart jag med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0