let's get rocked

har varit lite dålig på att uppdatera här i helgen. har varit så jävla seg, har mest kännt för att ligga i sängen och ruttna bort. men nu är jag här! och nu får ni en liten sammanfattning av min helg.

i fredags så vart det ju utgång. åkte ut till lina och dom vid 6 tiden. hade det lite stressigt precis innan då jag skulle boka biljetter till årets revy, det ville inte riktigt gå som jag ville så jag blev på väldigt dåligt humör, men så fort jag satt mig på bussen så försvann det och jag såg fram emot att komma till lina och träffa min busunge.

när jag kom till lina blev jag välkomnad av en hjord med kids (nåja, 3st). att jag hade julklapp med mig till tilde gjorde mig extra populär, sen är ju jag utnämnd lekfarbror .. alla vill leka med kattis! så jag lekte lite med kidsen, sen satte jag mig till ro med de "vuxna". tilde är så underbar alltså, hon satt lungt hos mig och berättade att hon tyckte mycket om mig. aww, min lilla skruffa <3



satt hemma hos lina tills ungarna somnat. skulle med 22.15 bussen men missade den precis och då vart det ju lite jobbigt. sitta hos lina 1h till? nä, palla. tog oss istället ner till centrum och kikade in på rimbos krog 100% .. va typ vi och 5st andra där. haha! men men, det var kallt ute så vi stannade där tills elva bussen kom, då åkte vi in till norrtälje och gick på krogen där. var en väldigt trevlig kväll faktiskt.


igår, lördag så tog jag det väldigt lungt. var så himla trött så jag låg framför tv:n hela dagen och glodde på beauty and the geek. såg lite film på kvällen, mr beans semester. den var ganska kul men inte lika rolig som tidigare filmer! idag har jag också varit ganska seg. men men, har en busy weeks coming up så det är väl lika bra att dega nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0