30 januari

jag sov så himla bra inatt. underbart!

va en sväng på stan idag med mamma. var ju tvungen att inhandla nya skönhetspartiklar :/ jag hatar't, men nöden har ingen lag. jag är modig denna gång och provar nya produkter, har en ny foundation som jag har stora förhoppningar på och en ny mascara som jag blir glad över bara den lyfter mina korta tjockisar till fransar. var förbi biblioteket också, läste klart svindlande höjer för ett tag sen så jag passade på att lämna tillbaks den, jag ville helst behålla den men men. bytte en brontë mot en annan brontë, jane eyre skriven av charlotte brontë fick följa med hem.

ikväll är det lungt. har varit och hjälpa pappa med helghandlandet och nu har jag kollat lite på tv, snart börjar hjälp! och det ska jag se. chevy chase är ju fan med och det måste jag ju se! rätt fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0