3 januari

inte ens tv:n kan man lita på längre. jag hade ju tänkt se eternal sunshine of the spotless mind som skulle gå på 2:an ikväll, men dom flyttade den till lördag om 2 veckor pga av ishockey. fräckt! nu tar jag mina lantchips och glor på lite oz istället.

på 5:an kl 00.20 är det snl: best of john belushi. haha, jag är som en levande tv-tidning! iallafall, jag ska lätt se det! belushi forever <3 genom snl föresten som blues brothers skapades, kanske bjuds det på nån tidig sådan sketch.



Kommentarer
Postat av: Milea

Jag hade oxå tänkt se den filmen men så kom hockeypuckarna och tog över ^^ kul att du kryat på dej :)

2009-01-03 @ 23:12:37
URL: http://mileas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0