28 januari

jag har blivit så dålig på att blogga. det blir bara större mellanrum mellan inläggen. jag har börjat tröttna lite på bloggen helt enkelt, jag har ju ändå aldrig något vettigt att skriva. det kanske blir roligt igen när jag skaffat mig ett roligare liv (dvs när jag fått bort arbetslösheten), tillsvidare för det bli lite glest. men hey, än är jag kvar iaf.

dagen ska spenderas i täby centrum tillsammans med lillen (sofia lindburger). hon kommer förbi och hämtar upp mig vid 10. hoppas göra lite fynd idag på superrean (som tidningar kallar den). skulle vara guld att komma hem med en enkel svart klänning. för tillfället har jag ingen little black dress i min garderob, och det är ju nästan lag på det för kvinnan :p yeah yeah anyhow, nu har jag lite saker att fixa. ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0