2009

ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har legat till sängs större delen av veckan. jag drabbades av maginfluendsa såhär passande inför det nya året. vaknade i söndags och mådde så djävulskt dåligt, sen spydde jag i 2 dagar som om det inte fanns någon morgondag. idag är första dagen som jag orkat mig upp ur sängen och fått i mig lite mat. jag är på bättringsvägen, är mest superförkyld nu.

jag skulle vilja nominera mig till årets sämsta nyårsafton. jag skulle ha firat in det nya årets hos sofia i åkersberga men fick ställa in det och fira i sängen istället med mina nya bröderna marx box. det var bra fint att man fick nya filmer i julas, dom har jag haft mkt glädje av dessa dagar. har pressat brorsans nya säsonger av oz, så sjukt bra serie.

innan jag insjuknade så hann jag fira juldagen och åka in till sthlm med lill sofia. vi kollade på julrean (som för övrigt var ganska lam) och jag kom hem med en ny klänning från h&m.

jag får passa på att önska alla ett gott år nu, gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0