2009-01-20


idag spenderade jag en lång stund framför CNN för att se när obama blev president och se när bush (bokstavligen) flög iväg. ett historiskt ögonblick som man inte borde missat.

såg nu ikväll victoria silvstedts realityshow, DET däremot kunde man ha missat! när ska denna reality hysteri upphöra?

nu ska jag ta och fly verkligheten en stund. ska lägga mig och fortsätta mitt läsande av svindlande höjder. inatt läste jag nästan 200 sidor, kunde bara inte lägga ifrån mig boken. den är så fruktansvärt bra! aldrig har jag gråtit så förtvivlat av en bok. jag har praktiskt taget gråtit mig igenom den, historien om heathcliff & catherine är hemskt men samtidigt så jävla vacker. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0