melodifestivalen

roligt nr 1: gruppen starpilots som tävlade i kvällens tävling lät och såg ut som bart simpsons pojkband "the party posse". stort fniss!

roligt nr 2: grotesco gängets rap video! jag hoppas sofia såg detta annars är det min plikt att visa henne nästa gång vi ses, we love grotesco.

mindre roligt: tack darin för att du slaktade jan johansens "se på mig". en annars ganska kraftfull ballad förvandlades till en vaggvisa för fåren runt om i landet att sjunga för sina små lamm. bara för att man kan waila och har vibrato så finns det ingen lag som säger att man är tvungen att göra det på varenda jävla ord. just saying..

nu väntar jag på att kramer vs kramer ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0