look for the girl with the sun in her eyes

gårdagen var jävligt trevlig. hade det lite stressigt precis innan jag skulle åka till lina, fick ta en senare buss eftersom middagen blev senare än planerat. men när jag väl kom ut till lina så vart jag på kalashumör. som vanligt så möttes jag av kidsen som direkt släpade in mig i deras rum där dom satt i myshörnan och kollade på happy feet. nattis gjorde en sweet pingvingång ;)

spenderade störren delen av kvällen runt linas köksbord med vin och annat gott. sofie och hennes pojkvän kom förbi en stund efter att jag kommit. när dom två sedan drog hem bestämde vi oss för att gå till rimbos 100 %. haha! det var iaf liite mer folk där denna gång. vi intog dansgolvet ganska direkt och dansade tills det var dags för mig att åka hem med 01.35 bussen.

var grymt trött och seg imorse, låg och drog mig länge tills jag orkade ta mig upp. åt några rostade mackor och drack ett glas pucko sen vart jag lite piggare. har precis duschat så nu känns jag lite fräschare. päronen har fest ikväll så om ca 1h ska jag vara klar för middag uppe i lokalen. lär bli lite sen då jag inte ens börjat göra mig i ordning. men you know, fint folk kommer försent. ska väl börja göra mig i ordning snaart, inte än .. fortfarande lite seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0