in the flashing blue lights

helgen: fick vi hem våran evelina, hel! hajarna hade låtit bli henne fastän hon vistas vid deras favorit häng. hon hade inte sovit på 2 dygn och var super trött men orkade ändå med lite välkommen-hem-igen-party. vi hade det trevligt, men slutet av kvällen är lite suddigt för min del .. drack väl 1 eller 2 glas för mkt ;) lätt hänt. det resulterade i att jag var ganska bakis på söndagen, så jag ägnade dagen åt bra filmer. först såg jag sällskapsresan, sen tuppen och slutligen bonnie & clyde. underbara filmer hela högen! är föresten kär i warren beatty denna vecka. vilken man ...

veckan har hitills varit lugn. ska träffa sofia nån av de närmsta dagarna. nu ska jag lägga mig till sängs och kolla på tv. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0