and the award goes to ...



inatt är det dags för den årliga oscarsgalan. jag är lite besviken över att jag missar den direktsända galan. bara kanal 9 sänder och den kanalen har såklart inte jag. surt. får se sammanfattningen som visas på 1:an nu på tisdagen, men då vet jag ju redan vilka som vunnit osv. jag hoppas iallafall att heath ledger får en oscar får sin jokern. det är han värd, han gjorde den mest omtalade rolltolkningen förra året och en av de bästa. en oscar ska han ha! många håller med men man vet ju aldrig hur juryn tänker, dom tänker ju på ett helt annat sätt. men vi får se!



för övrigt så är jag arg på min mobil just nu. jag försöker lägga in en ny ringsignal men den bara bajsar på mig. hur många gånger jag än prövar så vill det bara inte funka. nu känner jag: fuck it, just fuck it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0