22:31

kollade på melodifestivalen ikväll. musiken som spelas där är inte riktigt min smak, men jag måste erkänna att pojkbandet (ja, för dom är ju pojkar!) h.e.a.t var ganska grymma på sin grej, deras sångare har väldigt bra röst. sen fattar jag inte allt klagande på petra mede? det har ju varit rena frankenstein stormen efter henne den här veckan. hon är ju kul! bara svenska folket som har torrare humor än en torkad röv.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. väntar på att froderick ska komma in på msn, sen tänkte jag kanske glo på lite film. fick en kvinnas doft idag av mamma och pappa. den är så bra! tror det är min favoritfilm med al pacino, han fick ju faktiskt sin 1:a oscar för den. inte så svårt att förstå om man sett filmen, han är klockren. men ja, det kan ju hända att jag väljer en annan film. har några gamla musikalfilmer att se igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0