if i could fly high above the world

i början av veckan mådde jag inte så bra, så jag spenderade två dagar i sängen. en film som är förjävla nice att se då är borta med vinden. nästan 4 timmars ren njutning, mmmm.

det är helt galet att vi redan är inne på december månad nu. snart är det jul och allt! bananas alltså. jag & felicia bakade pepparkakor hos henne häromdagen. och vilka pepparkakor, mums! bakade med ölflaskor som kavlar eftersom en riktig sådan saknades. hur rock 'n' roll är inte det? haha.

ikväll ska jag till evelina på glöggkväll. jag dricker inte glögg men det blir nog bra trevligt ändå! camilla kommer hit snart så ska vi börja göra oss i ordning. sen kommer pihlen! älskade pihlen som jag inte träffat på så länge.

ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0