amused

internet har strejkat, därav den dåliga uppdateringen. jag har haft lite annat för mig också. spenderade söndag-måndag ute hos sofiap i roslagskulla. huset var fullt av chiuauor (11st!) denna helg. det var underbart att vara omringad av djur, saknar ju min kisse här hemma. jag hade bra lust att ta med mig en eller två hundar kvar, den amerikanska keeper var en festlig liten krabat :) han förälskade sig i katten nova och juckade på henne så fort han fick chansen, det var en syn det.

eftersom jag inte haft någor internet så har det blivit mkt film de senaste dagarna. har glott på superbad, djävulen bär prada, indiana jones 4 och click. idag såg jag bröderna marx room service som gick på tv (hurray!). har varit och fyndat mig en mörklblå finfin väska idag också.

vi ser efter några grannars katt idag och imorgon. ska snart bege mig hem till dom och hälsa på måns, som han nu heter. får se om han vill gosa med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0