we are family

jag har haft lite tråkigt här på eftermiddagen,
så jag har skaffat lite barn på makemebabies.com.
väldigt underhållande, nu ska jag presentera mina bäbisar :)

den här lilla tösen heter evangeline
och henne har jag tillsammans med joel madden ;D
jag tycker att hon ser ganska hyfsad ut.
dock ser hon ganska sliten ut haha.


vi har även en liten son, han heter river & är ganska ful.


passade på att skaffa en liten dotter med wentworth miller,
hon heter joliet och är ganska fin faktiskt ;)


har skaffat 2st bäbisar med en av mina stora idoler,
här är min och al pacinos lilla pojk ;) hayden heter han.
inte den vackraste kanske hahaha.


vi har även en liten dotter, scarlett.
han är ganska lik sin bror..
men hon har söta lockar :D


och nu ni, nu ska ni få träffa min sötaste unge!
hon är verkligen jätte söt och det är helt galet,
med tanke på vem hennes pappa är.
hon heter blanket 2 och pappan är michael jackson!
känner min ändå inte sådär supersugen på att
skaffa barn med honom haha.


så nu har ni fått träffa min nya familj ;) arrivederci for now

Kommentarer
Postat av: Milea

Det där var ju en rätt häftig familj du fick ihop :)

ha det bra så kanske vi ses på marknaden / kram

2008-09-30 @ 17:52:05
URL: http://mileas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0