walking on glass

idag har varit en såndär tag när man helst går runt med pyjamasen hela dan och det är precis vad jag gjort.det är sånt söndagar är tillför, dom är tillför pyjamasen!

jag har spelat bingolotto ikväll! det ni. jag har inte spelat bingolotto på år och dar. en av mammas bästa kompisar var med på tv:n och vann bl a 250 000 kr. inte illa pinkat! hon var anledningen till varför vi skulle se programmet sen tänkte vi att vi lika gärna kunde spela. jag behöver ju pengar så det är lika bra att pröva lyckan. jag satt alla 3 omgångar med en ruta kvar! fa-an vad universum hatar mig. bajslotto.

nu ska jag lägga mig i min nybäddade (!) säng och se dirt.
nighty night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0