shake it

gårdagen var trevlig. va uppe i lokalen med nadine och grannarna och hade lite kräftskiva. varken jag eller nadine äter kräftor så vi la beslag på brödet och ostbrickan. hann med några glas vin innan felicia kom och vi satte oss nere hos mig istället. efter en liten stund gjorde lina och linnea oss sällskap också. vid elva tiden drog jag, lina och linnea ner mot stan. hamnade på pubhörnet där nicklas och co var. va där en pyttestund sen drog vi vidare till trädgår'n och mötte linnea pojkvän och anton som var där. drack en varsin cider sen åkte vi alla upp till mobergs. mobergs var inte sådär jätte kul i början men som dom säger, men har det inte roligare än vad man gör sig så med lite dans och galna moves blev det roligare. jag, lina och anton fick skjuts hem strax innan stängning.

både jag och lina var dåliga på att ta bilder igår,
men några fick vi ihop iallafall.

flickorna hos mig ©


linnea


felicia


lina


jag


nadine


lina pussade på mig och njöt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0