make believe

igår var jag med felicia & co på kräftskiva i sättraby. regnet öste ner där ett tag men vi hade det bra ändå. när regnet hade lugnat ner sig blev det 2-kamp (här har vi inte tid med 5-kamp). den första grenen innebar att man skulle springa, shotta, springa, shotta,springa. den andra grenen innebar att man skulle svepa en hel öl, sedan springa bort till "konen" och runda 5 ggr innan man sprang tillbaks. jag & felicia var inte så sugna på att medverka i dessa grenar så vi fick vara domare istället. vi tyckte det var väldigt underhållande att se alla springa och ha sig. roligast var angelicas vurpa efter att hon rundat 5 ggr. som plåster på såren så vann iaf angelicas lag! efter 2-kampen satte vi oss i partytältet och umgicks. vid åtta tiden började några av oss hugga in på maten. eftersom att jag inte äter kräftor så åt jag 2st baugetter istället. superb.

jag tycker att kvällen blev jätte lyckad, hade det väldigt trevligt. inte blev det något större kaos heller som det brukar kunna bli med fulla människor. alla skötte sig ganska städat. efter som vi började ganska tidigt (kl 4)så kom jag hem ganska tidigt. jag & anna fick skjuts hem av mina föräldrar vid tolvtiden. när jag kom hem la jag mig och kollade på bröderna marx, men jag orkade inte se hela utan somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0