if you're a bird, i'm a bird

helgen var bra. i fredags var jag ute med felicia & co. först var vi hemma hos nadine och hade en ganska ordentlig förfest, sen gick vi ner på krogen. vi hamnade på på G där det inte var så värst kul (har jag hört, en annan kommer inte ihåg så mkt), men vi stannade ändå där tills stängningsdags. sen gick vi tydligen hem till nadine igen för felicia hade glömt sin mobil där. det var låst men vi väntade tålmodigt (?). när de andra sen gick hem till trexe för efterfest så insåg jag att det var dags för mig att gå hem och det var nog tur det ;)

i lördags vaknade jag först ganska tidigt. gick upp och åt frukost med päronen, sen la jag mig och sov igen. sov långt inpå eftermiddagen. min faster var här på besök vilket var trevligt. dock var jag inte den piggaste så jag var nog inte sådär jätte rolig denna gång. låg mestdels i sängen och glodde på film. såg donnie brasco med min man al pacino & johnny depp. dom två i samma film, det kan bara inte slå fel. eftersom jag sov så länge så kunde jag inte somna förens sent på morgonen, vid halv 7 hade jag fortfarande inte somnat.

gårdagen var även den en mycket seg dag. den spenderades också till sängs. felicia kom hit en stund på kvällen och väntade på sin buss. oj, så fnittriga vi blev mot slutet. skrattade åt allt typ, underbart.


nu ska jag kolla på film med lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0