exclusive

vilken mani man kan få ibland.
efter idol fick jag städmani och rev ut hela garderoben.
det otroliga är att jag inte bara slängde in allting igen.
jag faktiskt vek och hängde upp allting,
så nu ser min garderob ut som en garderob,
och inte en knarkarkvart för små gizmos.

har städat bort en massa gamla kläder
som jag ska sälja på våran loppis nu på lördag.
jag är så dålig på att slänga saker,
får liksom seperationsångest.
men nu var det verkligen tvunget att ske,
och det känns faktiskt ganska bra såhär efteråt.
ingen ångest.. än. haha, jag klarar mig nog.

hjälpte mamma rensa bland alla våra gardiner tidigare idag,
kunde ju inte låta bli att leka med några av de mindre sakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0