29 september


jag har haft en riktigt fin dag.
har varit med sofia & träffat selma (nya kissen)
isedor har fått en söt liten kattvän, good for him.
vi fikade och pratade om allt möjligt,
sen åkte vi ner på stan och kollade i lite affärer.

jag har kommit på en sak idag.
jag hatar gloria gaynors i will survive..
det måste vara en av världens mest uttjatade låtar!
jag mår faktiskt dåligt av att höra den. jag gör det.
förlåt alla världens kvinnor,
jag vet att det är meningen att vi ska älska den
men jag kan bara inte! och ni bidragit lite till det,
alla som någonsin valt att sjunga den på karaoke,
ni är skyldiga till detta hat. men jag förlåter er,
ni visste inte bättre. så jag ber er, skona mig!
låt oss aldrig mera sjunga denna låt på karaoke,
överlåt sången till gloria gaynor.
kanske kan jag då med tiden lära mig att tycka om den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0