26 september

skulle ha åkt in till stockholm idag och gått på vintagemässa, men jag hoppade det. är alldeles för trött för att orka gå där en hel dag. har varit ut en stund med mamma. va förbi biblioteket och lämnade tillbaks böckerna, fick 3st ny böcker med mig hem. greta garbo berättar, att arbeta med teater och i väntan på godot var de lyckligt lottade böckerna som fick följa med mig. äntligen ska jag få läsa hela i väntan på godot, har bara läst ett par scener i pjäsen hitills. jag och emelie arbetade med dem i slutet av gymnasietiden. meningen var att vi skulle spela upp dem men vi fick aldrig tiden för det. tråkigt. den är fruktansvärt rolig!

efter biblan gick vi förbi kupan. jag fick med mig 2st koftor hem. en randig och en kurt cobainkofta. love it! måste ju ha lite varmare kläder nu bah. det börjar bli riktigt kyligt ute nu på dagarna också. nu ska jag lyssna igenom mamma mia soundtracket som jag nyss laddat hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0