you're gonna fall behind me

va med pihlen en stund tidigar på förmiddagen. meningen var att vi skulle gå på stan så vi åkte ner dit. insåg ganska snabbt att ingenting var öppet eftersom det är röd dag idag. ding ding ding! åkte till alla livsmedelsaffärer här och kollade på halloweenprylar, kunde konstatera att alla har ungefär samma utbud. värdelöst! vi fick inte så mycket uträttat. men sofia vet iallafall på ett ungefär hur hon ska klä sig ikväll. jag ska vara sailor ikväll ;) ska försöka göra mitt hår lite 50-tals lockigt. bästa att sätta igång i tid så jag inte står i sista minuten och förbannar allting. jag ska ha en massa gnuggisar på armarna! nu ska jag försöka göra lite nytta. jag lämnar er med den här fina bilden på sofia :) jag dog lite när hon prövade den masken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0