stop talking gibberish

det blev en lugn utekväll för mig igår. felicia & jag hamnade nere på krogen senare på kvällen med lite folk. jag blev lite trött sen så jag drog hem ganska tidigt vilket kändes ganska skönt.

idag har jag tagit det lugnt. har sett film med brorsan. såg en b-skräckis som hette typ steel trap, skit fånig film med dåliga skådespelare. joakim lyckas alltid få mig att se skitfilmer, för han tycker dom är bra. jag hade tänkt ta det lungt ikväll också men evelina ringde nyss och frågade om jag vill haka på henne och linnea ut. dom skulle till havspiren som numer också har nattklubb, har aldrig varit där förut så det lät ju ganska frestande. får se hur jag känner för det senare dock, med lite smink på kanske jag bli taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0