relaxed

kom hem för en stund sen efter en runda på stan med sofia. vi gick runt i affärerna och kollade efter lite jul inspiration. snart är det ju dags för julhandel vettni. känner mig inte alls särskilt motiverad i år. tog oss en fika på hörnan, wienerbröd och mineralvatten blev det för min del. mm, winerbröd är bra gott. såg en härlig röd morgonrock på åhléns som jag vill ha, den var så mjuk. jag behöver en ny morgonrock! känns som jag gått i den jag har nu i en evighet.

just nu väntar jag på mat. ska äta vegetarisk pyttipanna. sen ska jag ta mig en dusch, så jag blir fräääsch. tror jag ska ta och byta sängkläder också. då blir det extra skönt att sova inatt. ikväll är det dags för årets europe music awards och det ska jag se! katy perry är host pch perez är backstagehost, han brukar vara rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0