my goodies

igår var jag bakis & skakis. det kändes krävande att kliva upp ur sängen så där blev jag kvar hela dagen. därav blev det inget uppdaterande här.

halloween var bra! jag är väldigt nöjd med den, hade det väldigt trevlig med mina fina vänner (som var extra fina då). vi spenderade kvällen på teatern där man kom in gratis om man var utklädd. kunde använda pengarna till något vettigare istället, som att köpa alkohol ;) när man beställa en stor stark på teatern, då får man verkligen en stor stark. nu vill ni väll se bilder, och det är klart att ni ska få det.

några av mina gnuggisar


sofia som jackie sparrow


en söt liten pirat


jag var ganska nöjd med mitt slutresultat :)


sofia & emil innan utgång


jandré var gangster


felicia var också gangster :) schyssta pistoler hade dom också!


vi var förbi på G en snabbis


på teatern


emil & felicia på teatern


jag, jonathan & nadine


sofia & johan hemma hos mig efter stängnig


johan spökade ut sig när festligheterna var över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0