election day - make a change

today's the day. inatt avgörs det amerikanska presidentvalet! jag hoppashoppashoppas att obama vinner. idiotiskt om dom sätter mccain & palin vid makten. fuck that. jag hoppas amerikanerna lärt sig av sina misstag (host bush host) & röstar på rätt man: BARACK OBAMA! blir han president så skrivs det historia inatt. då får amerika sin första svarta president :)

jag ska följa valvakorna så länge jag orkar. jag hoppas att det redan vid 3 inatt står klart vem som kommer vinna, för till klockan 6 orkar jag nog inte sitta. kommer bli jätte jobbigt om jag måste somna utan att veta vem som vunnit. jag håller tummarna hårt för obama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0