29 november

nu börjar det se lite julfint ut här hemma. julgardiner & ljusstakar har åkt upp i de flesta rummen. ska nog börja julpynta lite imorgon och städa. blev inte så mycket till städning idag, flyttade på en bok typ och orkade inte så mycket mer :)

annars så har det varit en lugn lördag. har lyssnat på musik hela dagen, vilket är bra för själen. just nu finns det en så sjukt bra låt som jag lyssnar på om och om igen, kings of leon - sex on fire. den måste ni bara höra!

jag ska nog ta och lägga mig snart. det börjar bli pensionärs varning på mig snart, fattas bara att jag börjar gå upp i gryningen. jag säger till om det någonsin inträffar, för det skulle vara något riktigt speciellt.

godnatt bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0