21 november

nu är vintern här. det är snö ute och minus grader. riktigt burrigt ute, men jag gillar det. nu kan jag klä mig varmt.

har varit och köpa nya leggings idag, behöver varmare leggings nu ju. var till biblan först och lämnade tillbaks mina lånade böcker och den här gången gick jag faktiskt därifrån tomhänt. får bli lite bokpaus nu, har dessutom böcker här hemma som ska läsas också.

har fått förfrågan av vänner att hänga med och se veronica maggio ikväll på mobergs, men 200 kr inträde lät inte så lockande för en fattig bonddräng som mig. jag gillar maggio jätte mycket men jag har verkligen ingen lust att hänga på mobergs ikväll. för inte går man hem efter spelningen om man pröjsat 200 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0