12 november

tweedelidumm - tweedelidoo

ja här blir inga barn gjorda. jag är rastlös men trött, skit jobbigt. väntar på veckans greys anatomy. jag har börjat följa serien igen.. någorlunda. förra säsongen var jag dålig på att följa, jag tappade helt enkelt intresset. det var morgonsoffan som lockade då.

h&m är bra lustiga. när jag första gången skickade efter min byxor så skulle dom komma om 4 veckor, 1 vecka senare kunde jag hämta dom. jag skickade tillbaks dom för typ 2 veckor sen, sen i måndags så fick jag brev om att dom inte fanns i lager förens slutet av november och nu idag fick jag en lapp om att dom fanns att hämta. HMMMMMMMMMM! oh well, det är väl inget jag klagar på, tycker bara det är knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0