you're killing me

i fredags skulle jag ta det lungt. ja, det blev ju inte så. god damnit! öl är gott och jag är svag, jag kan inte motså. va hos trexe med vänner och hade det trevlig, från ca kl 22 är det blackout. jag vet att jag blev hämtad av mina föräldrar senare på natten, vad jag gjorde tills dess har jag ingen aning om. nu läste jag i felicias blogg att jag gick hem efter några "attacker". wtf?

igår låg jag i min säng hela dagen och mådde som jag förtjänade. jag klarar mig nästan alltid ifrån att bli särskilt bakis men igår mådde jag riktigt dåligt. jag ska skaffa en tröja där det står: "keep that beer away from me" eller "don't give beer to kattis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0