you make me wanna lala

fan vad jag frös inatt! fick pälsa på mig med stor tjock skjorta och varma pyamasbyxor för att inte frysa ihjäl. drömde om provet inatt. drömde att jag missade bussarna till stan hela tiden och att jag var sjuk. vaknade förvirrad.

jag kom upp direkt när klockan ringde och kände mig ganska pigg. min röst känns kanon, inget jobbigt slem eller heshet. ska alldeles strax sätta igång med röstuppvärmning, tänkte att mamma skulle få vakna först. jag har blandade känslor inför provet idag. jag känner mig både excalterad och nervös. jag försöker att inte grubbla alltför mycket inför provet, då blir jag bara mer nervös. jag ska åka dit och göra mitt bästa, kan inte göra så mycket mer. det är bara att köra på och ha kul. jag tycker ändå fastän jag är lite nervös att det ska bli grymt kul att åka dit. gör jag bort mig får jag väl försöka charma dem med min personlighet, haha.

ska åka med elva bussen, så det är ett tag kvar. när jag väl sitter på bussen lär det börja pirra i magen. har tagit med mig lite böcker så jag kan tänka på lite annat. nä, nu ska jag packa i ordning allt som ska med idag. ni kan väl hålla tummarna för mig idag? kan behöva det.

image772

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0