whoa

jaha, så fyller man år nu då. hela 20 bast. det är ju helt galet. kommer ihåg som om det vore igår hur excalterad jag var när jag skulle fylla 10 år, fullt så excalterad känner jag mig inte nu. det enda roliga med att fylla 20 är ju typ systembolaget annars tycker jag mest att det är jobbigt att bli äldre.

lina kommer till mig tidigt så ska ta och lägga mig nu. runt halv elva skulle hon titta förbi med tilde. får se om johnny är med också. har ätit en hel del tårta den senaste veckan, först jockes födelsedag och sen min födelsedagsfest och nu imorrn blir det mer tårta. fyfan. kommer rulla fram sen.

nu ska jag försöka sova, hörs senare! image794

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0