va fan va fan e mitt band?

2st sköna svennar: magnus uggla & carina berg.

innan magnus uggla gjorde sitt sköna program "va fan är mitt band?" så har man egentligen inte haft så mycket att säga om honom. han är en jävligt skönt snubbe tycker jag. han har typ 100 st olika fobier och är kräsen men står för det också. han är lite värre än vad jag är. det avsnittet jag tycker var roligast var när han för en kväll var dansbands sångare. han levde sig riktigt in i musiken. signatur låten till programmet lyckas alltid klistra fast sig i min hjärna.

carina berg har jag sagt förut och jag säger det igen: hon är typ sveriges skönaste tjej! hon är sådär härligt små nördig och ändå cool. att hon i kvällens avsnitt av "berg flyttar in" rakar av sig allt hår bevisar hur häftig hon är. hon själv tycker att hon ser ut som ett ollon utan allt hår men jag tycker att hon fortfarande är väldigt söt. hon är ju tusen ggr snyggare än vad britney var i snagg. hon ser ju liksom inte galen ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0