tired

what a day! idag har jag flängt runt en hel del. spenderade några timmar på stan med linda först. handla hem lite födelsedagsgrejer och nya leggings till mig själv. fan vad svårt det ska vara att hitta tjocka leggings i norrtälje, fick nöja mig med 2 par tunna efter att ha letat i alla klädaffärer.

kom hem från stan vid fem tiden ungefär, slängde i mig lite middag och sen åkte jag med mamma och pappa för lite mer handel. tror jag har köpte all jag behöver till fredagen nu. pratade med malin en stund ikväll, hon tror som jag är det kommer bli superb! om allt går som det ska vill säga. längtar tills fredag nu!

nu är jag grymt trött. ska typ ta och sova hade jag tänkt. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0