this mechanical heart pumps a forced beat

gäsp. det börjar bli dags att krypa till kojs för mig snart. min katt har ockuperat halva sängen. kommer inte kunna lägga mig utan att behöva väcka honom. han som sover så söt.

min faster susanne är här på besök. hon kom imorse och ska vara kvar här till imorrn tror jag, eller om hon blir mer långvarig. hon hade med sig lite vin, så det blev vin till middagen. har pratat med felicia via telen idag ett väldigt bra tag. pratade om alla dumma saker man är tvungen att göra när man är full, saker som verkar helt rätt för stunden och sen när man vaknar dagen efter så är det bara fel fel fel. don't you just hate that? efter det långa samtalet kollade jag på celebrite rehab som började på 5:an ikväll. helt sjukt egentligen att göra en reality serie av något sådant men samtidigt så är det ganska intressant att se måste jag erkänna. och hur hemskt var det inte att se kenickie från grease helt fucked up av droger? shit pommes frites!

nä, nu ska jag sova. upp tidigt imorrn som gäller! ska träffa camilla & emelie :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0