sweet dreams are made of this

nu har gästerna gått. dom blev kvar här ett bra tag. jag har mest hållt mig för mig själv själv inne på rummet. kände inte för att vara särskilt social idag. har istället legat och kollat på lite film. såg planes, trains & automobils, en rolig film med steve martin & john candy. allt steve martins karaktär vill är att komma hem till sin familj och fira thankgivning men allt, verkligen allt går åt helvete när han träffar john candy.

såg ni körslaget ikväll? jag såg bara när lotta engbergs kör sjöng run to the hills och jag säger bara: så fel det kan bli! att rock 'n' roll kan bli så fel. jag menar kläderna förstås. deras försök att rocka upp kören slutade med att de såg ut som att de var redo för lite s&m. fniss :) fast det kanske var meningen? stackars pappa engberg hade man lurat i ett bart nätlinne och något koppelliknande runt halsen.

nä, nu ska jag stänga av datorn och lägga mig till sängs. är inte trött än så jag tar och kollar på 1 eller fler avsnitt av pang i bygget! vi hörs imorgon, godnatt!

image705

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0