still wishing on stars

nu ska jag alldeles strax lägga mig och försöka sova. kl 7.00 har jag ställt klockan på. då får jag gott med tid att värma upp rösten och förbereda mig. jag kan låten utantill vilket känns bra men samtidigt oroar jag mig för att få värsta blackouten och tappa texten. det känns ju jätte dumt om jag säger att jag väntat på det här provet i ett år och inte kan låten. men förhoppningsvis tar inte nerverna över. jag åker själv in till stockholm imorrn, då får jag tid för mig själv att tänka över saker och ting vilket kan vara skönt inför ett sådant här prov. jag hoppas att jag inte ligger alltför länge ikväll och tänker på hur provet ska gå, hoppas kunna somna så snabbt som möjligt så jag är pigg imorrn. godnatt!

image771

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

2008-05-25 @ 23:10:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0