someday, somehow

image748idag har jag inte gjort särskilt mycket. har spenderat för mycket tid vid datorn, har suttit framför den större delen av dan. jag övar hela veckan till provet på måndag. just nu pressar jag trollkarlen från oz. man skulle välja en känd rollkaraktär till improvisationerna på provet och jag har valt dorothy gale från trollkarlen från oz. hon är ju en känd film och teaterroll. så just nu försöker jag studera henne lite så jag inte står och ser ut som ett fån på måndag. kommer bli en hel del oz tittande de närmsta dagarna. jag hoppas på att gå mail ifrån biblioteket imorgon så jag kan få boken jag behöver till provet. dom sa att den skulle komma idag.

nu är jag verkligen jätte trött och ska försöka sova. har dock djävulskt ont i magen så vi får se hur det går. ska träffa felicia imorgon och hitta på något kul. hoppas vi får någorlunda väder! inga regnskurar som idag vill vi ha. anyways, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0