let me sail, let me sail

sov hos lina inatt. kom dit igår vid sex tiden. spelade lite monopol hon, jag, johnny och tobias. vem vann till slut då? jag! och jag total ruinerade lina. det fick mig att skratta mitt ondskefullaste skratt. efter att johnny åkt hem och tobias lagt sig så la jag & lina oss i soffan och kollade på happy feet. en ganska festlig film! älskar de söta pingvinerna. penguins is the shit! la oss för att sova vid ett tiden. lina somnade direkt, efter 10 min hörde jag henne börja snarka. hon är en jäkel på att prata i sömnen ska jag säga! hon pratade och fnittrade ett flertal gånger. hon trodde nog att jag var johnny för hon flyttade hela tiden närmare.

vi kom upp ganska tidigt, kl 10. slängde på oss lite kläder och smink, sen gick vi iväg för att kolla in en lägenhet som lina eventuellt ska ha. den var riktigt fin! lina verkar ganska sugen på den. det enda jobbiga är att det blir längre att gå ifrån bussstationen, det tycker jag iaf som måste gå den sträckan varje gång jag ska hälsa på henne. nu tar det ju vara 5 min typ :) efter att vi kollat in lägenheten gick vi till kiosken precis nedanför och köpte glass. gick en promenad bland villorna i rimbo med glassen i högsta hugg, sedan gick vi till dagis och hämtade lilla tilde. har busat med tilde hela dagen. vi har fett kul tillsammans ;)

är väldigt trött nu, ska snart sova. imorrn ska jag upp kl 7 och åka till täby. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0