i gave you my music

i fredags hade jag överaskningsfest för lina! hon anade ingenting. hennes min när vi skrek grattis och slängde serpentiner över henne var obetalbar. det är alltså detta jag har gått och smusslat på den senaste tiden, så himla skönt att ha det gjort. fett jobbigt att vara hemlig. allt gick iaf som det skulle och det var verkligen jätte kul! hon fick många fina presenter, av mig fick hon en stor tavlaliknande bild av oss två, våran favoritbild. sen fick hon lite småsaker av mig, en blandskiva med låtar som alla representerade ett tillfälle i de 10 åren jag och lina kännt varandra och en dikt som jag skrev :p bilder från festen kommer senare, lina har mina batterin. vi hamnade på mobergs senare på kvällen och där sög det, även om jag nog var lite för full för att komma ihåg hur tråkigt det var. alla andra sa att det sög så då gjorde det väl det :)

freddy var kvar hos mig tills igårkväll. kollade på lite film, städade lokalen och åt lite tårta som var kvar. ikväll ska jag åka ut till lina och vara kvar där tills imorgon. ska följa med henne och kolla på en lägenhet. förhoppningsvis hinner jag träffa lilla tilde också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0