i cannot find a way to describe it

har spenderat kvällen med gamla klasskamrater på gamla skolan och kollat på årets 3:ors slutproduktion, en egen modern version av hamlet. det var väldigt kul att se så många bekant ansikten som jag gjorde. det var en hel del gamla klasskompisar där, inte bara vi som gick tillsammans. föreställningen var ca 3h lång, lite längre än vad som väntas. deras version var ganska häftig, jag gillade rekvisitan och musiken. jag hade hellre velat vara på scen än i publiken, gud vad mitt hjärta längtar efter att stå på scen igen! det var ett tag sen nu. om mindre än 1 vecka nu så är det dags för intagningsprov. samtidigt som jag känner mig lite nervös inför det så tycker jag också att det ska bli jävligt kul! bara att få chansen att sjunga lite och teatra lite. shit allså, jag kan inte fatta att det gått 1 år sen vi körde våran slutproduktion. det var runt den här tiden förra året! helt galet vad tiden går snabbt. jag kommer fortfarande ihåg många av mina repliker. jag kommer aldrig att glömma min helen monlolog! för hur glömmer man det faktum att man legat och juckat med en docka inför halva skolan? kändes lite obekvämt i början men fan vad glad jag är att jag gjorde rollen, för jag gick riktigt fin feedback! fick chansen att prata lite med stefan ikväll. han skulle höra av sig om sommarteatern snart.

nej nu känns det som det börjar bli dags för sängen. godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0