has no one told you she's not breathing?

igår hade jag lite födelsedagsfirande härborta hos mig. det blev inte riktigt som jag tänkt mig men trevligt var det iallafall. fick många söta presenter av mina kära vänner. de visar hur bra de känner mig och vet vad jag gillar. jag fick vinflaska formad som katt av 3st vänner, de har hajjat att jag älskar katter. sen fick jag ölglas och öl, de som känner mig vet att jag älskar öl. fick en filmaffisch med trollkarlen från oz, jag älskar den filmen och judy garland. fick en påse med lite blandad, i den fanns t ex remmar från marknaden och rött nagelack. jag är beroende av nagellack. ser ni hur bra mina vänner känner mig?

hade ett par trevliga timmar uppe i lokalen med mina käraste vänner. senare blev det mobergs för mig och camilla. emelie och linda skulle också ha varit med dit men emelie blev dålig och linda skrapade upp knät. lite otur måste alltid vara inblandat men det viktigaste var ju att de var med borta vid lokalen. mobergs var inte särskilt festligt igår. jag och camilla satt mest och pratade. träffade christoffer som var väldigt pratglad. sedan lite innan stängningsdags drog jag och camilla hemmåt. fan vad knas det känns nu när det är så ljust kl 3 på morgonen.

camilla var kvar hos mig till eftermiddagen typ. spenderade större delen av dagen med en massa rena rama rolf avsnitt. sjukt bra serie! sedan var vi tvugna att städa i lokalen, det stank sprit eftersom den dricka som var kvar stått i värmen. mindre nice såhär dagen efter. nu ikväll har jag kollat på vi hade iallafall tur med vädret, tyckte det passa nu i sommartiderna. jag skrattar alltid lika mycket vid biltvättsscenen. skrattar bara att tänka på den. jisses.

jag lägger in bilder från gårdagen imorgon, orkar inte just nu.
är det bråttom att se dem så finns dem på bilddagboken, sök på katz.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester! Annars kan du ju själv registrera dig till tävlingen också?

2008-05-31 @ 23:40:29
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0