5 maj

började dagen med en ordentlig frukost. sedan satte jag mig och störde brorsan när hon pluggade. nån måste ju stå för det. drog igång allsång till ted gärdestad, han hakade faktiskt på. han kunde bara inte motså att sjunga med i sattelit som han gillade så som liten.

idag har jag varit ute för första gången på nästan 2  veckor. underbart! freddy ringde mig vid halv fyra och frågade om jag hade lust att träffas en stund eftersom han redan var i norrtälje. bytte kläder lite snabbt och sen sprang jag ner och mötte honom. vi gick och köpte oss en varsin mjukglass, sedan satte vi oss i solen vid lilla torget och softade. väldigt skönt. blev en sväng på stan sen, kollade lite i affärer och sen satte vi oss utanför kryddan och åt lite mellanmål, banan och riskakor.

när jag gick hem sprang jag på evelina. hon var precis vid mig här nere vid gångvägen. undrade först vad det var för en knäppis som stod och hoppade framför mig. hon var fortfarande ganska brun fastän det är ett tag sen hon var utomlands nu. har pratat med lina en hel del idag och per telefon. stackarn har det lite kämpigt på jobbet just nu men hon hänger i ändå. hon hade fått sin födelsedagspresent av johnny redan idag, en ny kamera! det var hon tvungen att ringa och berätta.

image710

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0