30 maj

tjohej, här har ni mej!

idag har jag värsta hårdagen ever, mitt var imorse när jag vakna större än någonsin. hade fetaste tovorna efter slinghättan. har fått ur de flesta tovorna nu men jag har ett par kvar att fightas mot senare när partyfrillan ska fixas. jag har en hel del jätte blonda slingor i håret men de flesta är lite ljusbrunröda. får duga ett tag iaf.

ikväll ska jag fira min födelsedag med mina käraste vänner. fyller år på söndag men hur kul är det att fira då? blir partay idag istället. först kommer det lite vänner hit och senare blir det väl utgång. let's get drunk and dance all night!

ska snart ta mig upp till gårdslokalen och börja fixa i ordning allt. men först känner jag att jag måste slänga i mig lite lunch, magen skriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0