24 maj

sov inte alls bra inatt, låg större delen av natten och mådde illa. vet inte riktigt varför jag mådde så dåligt, jag skyller på melonen. jag blev så fruktansvärt arg inatt på brorsans idiot kompisar. jocke kom hem vid tolv tiden och typ 1 ½ senare staplar 2 kanonfulla kompisar in hit och ska plötsligt sova hos jocke som redan ligger och sover. det som gjorde mig arg var att de var så fulla att de knackade på fel fönster. mitt fönster! och väckte mig som nästan somnat. dumdjävlar. inte kunde dom hålla käften heller när de kom in utan skulle snacka på högsta volym.

idag har jag suttit ute en stund i solen och blåst såpbubblor. tröttnar aldrig på bubblorna! sedan har jag packat upp min keyboard för dagen och övar lite inför intagningsprovet. ikväll hade jag tänkt titta på eurovision song contest. har inte sett det på flera år. men jag tycker det är ganska spännande i år och håller faktiskt på sverige som fan. skulle vara grymt om charlotte blev den första kvinnan som vinner eurovision 2 ggr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0